יום שלישי, מאי 13, 2014

טוב, חלאס

לא להאמין אבל זה הגיע. אמנם לא חשבתי שזה יקרה לפני שאתפגר, אך מכיוון שאני בכלל דמות ולא ממש חי כבר מספר שנים, בואו נגיד שאני שמח שזה קורה ולא משנה מה מצב הצבירה שלי.

הצולע סופסוף עוזב.

הדפקט שסיפק לכם רעש כל יום- גם מהרמקולים עם מוסיקה שספק אם מישהו חוץ ממנו מכיר והן מהפה הגדול שלו (שמישהו ישלח אותו לבדיקת אוזניים).

השמן שהכריז "חרם" על שילשולץ (אחרי שהיה הראשון בתור למשך שנתיים כל צהריים) ואז טען שנמאס לו מהמשלוחים של 10ביס (מוכן להתערב שנימאס להם והם בטח מסרבים לספק לו משלוחים) והספיק לריב גם עם מוזס (אחרי שהצהיר שזה הבית השני שלו) ועכשיו טוחן בחוץ כל צהריים כאילו שזו הסעודה האחרונה שלו.

העצבני שלא הפסיק לריב עם ספקי שירות (10ביס, מוזס, דומינוס פיצה, ביטוחים למינהם, הוט, יס, בזק, פלאפון, אורנג' ומי לא בעצם) ועוד חשב שהוא טוב בזה וכולם עודדו אותו כי זה היה משעשע והוא בעצם יצא כמו שמוק במתקשר והורס את היום לנציגי שרות.

העצלן שהצהיר שהוא מתחיל חדר כושר, הפסיק אחרי חודשיים כי המאמנת עיצבנה אותו (בטח דרשה ממנו להתאמץ) ועכשיו לא מוכן לצאת לאכול בלי רכב, אפילו אם מדובר בסביח של עובד ממול.

המטונף שאפילו תג עגלה אין לו אבל סידר לעצמו חניית נכים כי הוא קצת צולע, בזמן שכולם מחפשים חניה בקומה 2-.

הזקן שתמיד חם לו ומסרב להגיע במכנסיים קצרים (טוב האמת שהרגליים שלו לא משהו, ורודות ושעירות, לא משהו שהייתם באמת רוצים לראות במשרד) אבל דורש במתינות של קצין אס אס שהמזגן תמיד יהיה על 16 מעלות צלזיוס כאילו שהוא עובד בחדר שרתים.

החנאג' שמתלהב מכל גאדג'ט או אפליקציה שיוצאת לטלפון ואפילו שיכנע אתכם לקחת טלפון שלא ממש רציתם.

המכוער ש... מכוער, בנושא הזה לא צריך להוסיף.

הדביל שבעצם כותב שורות אלו ועדיין חושב שמישהו קורא אותן וממש חושב שהוא מאאאגניב כי הוא מתחזה לדג.

אז השמוק הזה סופסוף עוזב את החברה ומישהו אחר שהוא לא אנחנו יאלץ לסבול אותו.

ברוך שפטרנו...

מאסטר ביזה
רות, סוף.

5 תגובות:

קשה לי עם שינויים אמר/ה...

:(
לא עוזב ולא בטיח!
לא הצולע, לא הדפקט, לא השמן, לא העצבני, לא העצלן, לא המטונף,לא הזקן, לא החנאג', לא המכוער, לא הדביל, לא השמוק ובטח שלא מאסטר ביז'ה...

אתה יודע מה.. אולי כבר השלמתי עם מותו בטרם עת של ביזה, אבל היות ורוחה מסתובבת פה כבר שנים, אין סיבה שהעדכונים יפסיקו להגיע... :)

Unknown אמר/ה...

טוב נו..

סופסופ פרייארים אחרים יצטרכו לסבול אותך כל בוקר !! חחח...

ועכשיו בנימה קצת יותר רצינית ,כל סוף זה התחלה חדשה , אני בטוחה שתעשה חייל ונתגעגע המון !!

Yahalom אמר/ה...

סופו של עידן ...
המון בהצלחה אמיגו
שיהיה לך המון בהצלחה ותמיד קריר בחדר

Unknown אמר/ה...

באמת סופו של עידן
עכשיו צריך למצוא מקור אחר של ציניות איכותית...
אין ספק שתחסר :)

שיהיה המון בהצלחה !!!

מעומד לרוח החדשה של ביזה אמר/ה...

יהלום! מה עידן קשור פה!
סופו של הסוף וביזה עוד חיה. גם מי שלא הכיר אותה את רוחה פגש מידי יום. הבסיס של הבסיס ישאר עוד שנים רבות הרבה בזכות הרוח ועוד ממשיכי דרכו ימשיכו להפיץ את הבשורה! בהצלחה :)