יום שלישי, נובמבר 03, 2009

התור לשירותים מתארך

כולם מכירים את סיפור האיבה הגדול בין הכלב לחתול וגם ידוע שאני ואחי המקושקשים לא ממש מחבבים את החיה המגרגרת שעונה לרוב לשם מיצי. אני אישית, אם רק הייתה לי רגל, הייתי פשוט קורה להם בווֹלֶה, אבל אין לי רגל. למעשה חתולים מקמרים את הגב רק בשביל שהבעיטה תתלבש טוב, לא?

חלק גדול מהעולם נוטה שלא להסכים איתי ודווקא מאוד מחבבים את החיה דורשת הבעיטה הזו ואפילו חלקם מגדלים אותם בבית וישנן שמועות שחלקם בטוחים שהם גם יכולים לדבר (גם דגים יכולים, אבל פינו מלא מים), אבל בוחרים לשתוק.

לכל אוהבים מיצרי היללות הנ"ל ומגדל אותם בבית, מוזמן לרכוש לעצמו את ערכת החירבון Little Kwitter שתקח את היחסים בינו לבין גוש הפרעושים שלב אחד קדימה. מדובר במכסה אסלה מיוחד שמלמד את הנבעט להשתין ולחרבן מעל האסלה. הערכה כוללת דיסק הדרכה ושלושה מושבי אסלה ברמות שונות. שימו לב הערכה איננה כוללת חתול.

מאסטר ביזה,
עכשיו באמת מעניין מאיפה משתין הדג.

אין תגובות: