יום ראשון, אוגוסט 23, 2009

תחלופה מהירה

אין ספק שאני מושא להערצה- בכל אופן לא כל יום פוגשי בדג שכותב בלוג, עובד במשרד ובעל חיל-זונות נאה. אני גם ממש יפה, אבל זה כבר לא ממש עוזר לי פה בביבים.

ממש כמו דיויד כורש, גם לי הייתה עדת מאמינים ובדיוק כמוהו גם הם הלכו בעקבותי ומצאו את מותם (כן, אני מתכוון למני דג וכמובן לדודו).

כיאה למקום עבודה מסודר וכיאה לחוסר רגישות של אנשי המשרד- למני דג כבר נמצא מחליף: חזי.

חזי הוא דג קרב, כמו קודמו רק בצע כחול.
שכל: אין יותר מידי.
תכונות עיקריות: אוכל פעם ביום.
מה הייתי לוקח לאי בודד: מים, הרבה מים.
מדליק אותי: אוכל.
מבאס אותי: לגור באקווריום של דג מת.

רציתי לאחל לחזי הצלחה בתפקידו החדש (עציץ זז) ומי יתן ושמימיו יהיו נקיים תמיד.

מאסטר ביזה,
למות עלי.

תגובה 1:

חזי הדג אמר/ה...

תודה על קבלת הפנים החמה... פיצה וירקות חתוכים תמיד עושים לי טוב... אבל מה קורה עם ה-תן ביס שלי? ואפשר לבחור צבע לאוטו? בכל זאת.. כחול לא משתלב עם כל צבע...