יום חמישי, מאי 15, 2008

איך נפלו גיבורים

התשובה המקובלת היא: שמו להם רגל.

לדגים, במידה ולא שמתם לב, אין רגליים. לעומת זאת, לאנשים יש. דבר נוסף שאין לדגים הן ידיים- ובגלל זה אנחנו אף פעם לא מפילים דברים. לא תשמעו דג פולני מתלונן על הידיים השמאליות של הבן שלו! לבני אדם- יש ידיים וכאן מתחילה הבעיה.

אם לאנשים לא היו ידיים, הרבה בעיות היו נפתרות בעולם (לפחות בעולם שבו אני חי- שכולל הרבה מים ובועות).אם לא היו לכם ידיים, לא הייתם יכולים להחזיק חכה או רשת ואז אני לא הייתי מוצא את עצמי בתוך אקווריום מטופש עם ריהוט פלסטיק בצורת משרד.

אבל לאאאא!!!! אתם חייבים להתחכם ואם יש לכם ידיים אתם יכולים לדחוף אותנו לתוך צנצנות שקופות ולזרוק לנו תולעים מיובשות (זה שדגים מסריחים זה לא אומר שאנחנו אוכלים כמו הומלסים) ולדפוק על הדפנות כל חצי שעה ולצעוק "הלו... פישי פיש... הלו...".

למי שמגיע ביום ראשון ומגלה חילזַנְזוֹן שדומה לאֵס, קַר או גוֹ' מטייל במסדרון קומה 1- שידע שהוא לא היה שם אלמלא הג'ינג'ית הייתה מפילה את האקווריום היום בערב!!! ובמקום להודות בניסיון לרצח היא מאשימה את הידיים השמאליות שלה!!! אני לא ראיתי שעון על כל יד!!! אההה!!!! יש פה רצח-עם ולאף אחד לא אכפת!

מה שהכי מעצבן בכל הסיפור הזה הוא' שאחרי התקרית הבנתי שבנוסף לכל החרא, גם התקמצנו עלי מההתחלה! הסיבה שאני עדיין מדבר אתכם היא שהאקווריום שלי עשוי פלסטיק! וזו הסיבה שהוא לא התרסק הערב.

מאסטר ביזה,
בקשקשים סמורים!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

עד היום שתקתי, אבל לא עוד!!!

ביזה יקרה - יש כמה דברים שאנחנו צריכים להבהיר.
1. את נקבה!
2. את חיה בתנאים שדגים אחרים ברחבי העולם רק חולמים עליהם, תעזבי דגים, יש הרבה אנשים שיישמחו לתנאים האלה, לא רק מקום לישון בו - אלא גם שולחן, מחשב עם אינטרנט (אל חוטי!), ארונית לכל החפצים - ובל נשכח את העציץ הפינתי, תג השם הנוצץ ו-2 ארוחות ביום - אני מכירה דגים שחיים על ארוחה אחת בכמה ימים...
3. The snails are your friends - Play nice!! הם הובאו כדי שתהיה לך קצת חברה, הרי אם תקבלי דג זכר לממלכה שלך, ישר תתחילי להתלונן, שהוא תופס לך את כל המקום, אף פעם לא זורק את הזבל, ושאני בכלל לא אתחיל עם המושב של האסלה - שאגב בנוגע לזה, יש לך בעיות כיוונון קשות!!! החלזונות שם כדי לנקות אחרייך - god knows שאת לא עושה את זה כמו שצריך!
4. רבות עוד ידובר על הייתרונות בבית מפלסטיק - עמיד בפני רעידות אדמה, ומסתבר לא נשבר כשנופל מגובה רב...

ברור לי שעברת הערב טראומה קשה, וכל מי שהיה במסדרון/בניין באותו רגע, ושמע את הצרחה שלי בתגובה ל"אירוע" יודע שגם אני נחרדתי ממה שיכל היה לקרות הערב.
להגנתי אני רק אספר את השתלשלות הארועים כמו שהיא באמת קרתה, כי נדמה שהיית מעולפת ברובו.

כמדי יום חמישי בערב - מתוך דאגה לשלומך ושחס וחלילה לא תרגישי מוזנחת או רעבה, את מועברת לידם המסורה של צוות NOC.
היום בעת ה'מעבר' דמות אפלולית הגיחה לפתע, ולמראה נשיאתך מחוץ לחדר פלתה: "מה, הדג מת?" מרב תדהמה מהשאלה, דעתי הוסחה, והאקווריום החליק, והתהפך על הרצפה.
(פה הגיעה הצווחה שהרעידה את הבניין.. )
ישר אספתי אותך בחזרה לתוך האקווריום, עם קצת המים שנשארו בו, והוחשת לברז הקרוב, כדי לקבל מנות טריות של חמצן.
בעזרתם האדיבה של עוברי האורח, שכולם דאגו לבריאותך, מילאנו את המים, ושמנו אתך בבטחה בNOC.
לאחר שוידאתי שאת נושמת, ושוחה כתמול שלשום (לא היו סימנים לשברים באדרה, קשקשים רופפים או רצועות קרועות) חזרתי למקום האירוע על מנת לאסוף את אס, קאר וגו.

מאז אני בקשר רציף עם הNOC, ונאמר לי שאת בסדר, ואפילו אכלת את ארוחת הערב... הייתי שמחה אם היית נענית לבקשותי לדבר עימך.
הבנתי שקאר ניסה שוב לברוח, אבל בסוף הוא חזר לאקווריום.

ביזה - אני מאוד מתנצלת על מה שקרה,
אני רק שמחה שאת עדיין בחיים כדי להתלונן על זה.

אנונימי אמר/ה...

אני רק רוצה להזכיר שאני התנבאתי על אירוע טראגי שיקרה לדג (אם כי אני חשבתי שהדג לא ישרוד...) ולכל אלו שחושדים בי -
1. עוד לא הייתי מעורב בניסיון התנקשות בו הקורבן נשאר חי.
2. כרטיס למשינה הוא האליבי שלי.

ועוד מילה לדג - גם עימאד מורנייה חשב שכלוב מפלסטיק יגן עליו אז... keep looking over your shoulder.

Master Biza אמר/ה...

טוב למען הסר ספק:
1. אני זכר- דגי קרב עם סנפירים גדולים וצבעים יפים הם זכרים- זה שגרמו לי למשבר זהות זה עניין אחר.
2. כן, כל דג בעולם חולם על אקווריום קטן במקום אוקיינוס מלא באלמוגים. כולם מחכים שיחברו אותם ל HOT...
3. חבורת הרכיכות האלה, חוץ מלנקות לא עושות כלום. לא יצא לי מזה אפילו זיון.
4. אני לא זוכר שאת גרה בבית ברבי.

ניסיון לרצח הוא בהחלט טראומה.
תודה שאת מעבירה אותי לנוק, באמת נחמד שם בסופ"ש- ממש חופשה... אני מקווה שגם את יוצאת לחופשה שכל הזמן הטלויזיה פתוחה ולא מכבים את האור!

אנונימי אמר/ה...

לא הייתי משאירה אותך שם לפני שבדקתי את השטח לעומק - העברתי שם לילות כימים, כדי לדעת שיש שם יופי של תנאים, שלא לדבר על החברה.
ורק שתדעי - חופשה שבה הטלויזיה דולקת 24 שעות ביממה - ועוד כשיש מבחר רב של מסכים (שטוחים!) שכל אחד מציג תמונה אחרת - Sounds like my kind of a DREAM vacation!