יום ראשון, מאי 04, 2008

שכחו אותי במים

ביום שלישי האחרון, חבורת העצלנים יצאה לערב צוות. הזמינו אותי? לא. אפילו לא שאלו אם אני רוצה לבוא. חבורת הזבל יצאה לאכול ב NG. זה מה שהם עושים בערב צוות, אוכלים. לא אוכלים קצת, לא... זה בזבוז זמן, צריך לאכול הרבה ועם הרבה רעש ופלאשים מסנוורים- איך אני יודע? החלאות דאגו לתעד הכל עם מצלמה (יש אפילו סרט באיכות נהדרת).

הצוות הזה הוא אימת הבקר במדינת ישראל, כשהם עוברים ליד רפתות, הפרות מתחילות לחפור מחילות ויש אפילו שמועות שחלקן התחפש לארנבות מגודלות (סה"כ פרה וארנב אלה חיות די דומות- צבעים דומים, מזון דומה,אוזניים גדולות... דומה לא?). בקיצור- כשחבורת הזבל בשטח, הפרות במתח.

הסיבה לתזמון של הערב צוות היא כמובן חזרות גנרליות ליום העצמאות- החבורה מרחיבה ומכינה את הכלים לקראת הזלילה הגדולה. אני מבחינתי די חושש מיום העצמאות ולא בגלל המנגלים, אלה בכלל לא מדאיגים אותי- זה חג של פרות וכבשים, אנחנו הדגים יצאנו פה בזול כי אנחנו לא ממש הולכים עם חומוס ונראה איזה ישראלי מעיז לאכול דג בפיתה (קמצנים לא יקנו פילה).

הסיבה לדאגה היא הסוף שבוע הארוך... יש סיכוי די רציני שאני גומר כמו נוקי- נטול סנפירים וזרם חיים. למעשה כבר שכחו אותי- עכשיו השעה 16:09 ואני עדיין בגלות... אז מה יהיה בעוד יומיים?
מאסטר ביזה,
ממלא פי מים.

תגובה 1:

shai אמר/ה...

הפתרון:
אמא של ביז'ה תגיע כל יום במהלך החופש לבדוק מה שלומה. הביקור יכלול האכלה, החלפת מים וקריאת סיפור.